La Biblioteca la Bòbila, especialitzada en gènere negre i policíac, va iniciar el seu Club de Lectura de Novel·la Negra el gener de 2000. Enguany, en Manuel López Poy, el coordinador del club, ha triat de nou una acurada selecció de títols.

Si us agrada la novel·la negra i voleu saber més sobre els diferents corrents del gènere, comentar les vostres impressions i poder compartir-les amb altres lectors, no us ho penseu i apunteu-vos al nostre Club de Lectura. Es realitza en format presencial, sempre que sigui possible i virtual si no és així.


Violetas de marzo, de Philip Kerr

Coberta del llibre Philip Kerr. Violetas de marzo. Berlin Noir 1. Traducción de Isabel Merino. Barcelona: RBA, 2007 (RBA bolsillo)

Berlín, 1936. Bernie Gunther creía estar curado de espantos, pero ahora que ha abandonado el cuerpo de policía y se ha hecho investigador privado, el recuerdo más sórdido del Berlín de toda la vida le resulta incluso entrañable. Al menos si lo mira desde la perspectiva de la subcultura nazi, en la que cada nuevo caso parece hundirle un poco más. Violetas de marzo, eufemismo usado por los primeros nacional-socialistas para referirse a los advenedizos, da inicio a una tetralogía narrada desde un punto de vista dolorosamente privilegiado, situada en momentos clave del espantoso transcurso de la Europa del siglo, que en la obra de Kerr se parece mucho a la historia universal de la humanidad.

Deixa un comentari

data:newerPageTitle data:olderPageTitle