La Biblioteca la Bòbila, especialitzada en gènere negre i policíac, va iniciar el seu Club de Lectura de Novel·la Negra el gener de 2000. Enguany, en Manuel López Poy, el coordinador del club, ha triat de nou una acurada selecció de títols.

Si us agrada la novel·la negra i voleu saber més sobre els diferents corrents del gènere, comentar les vostres impressions i poder compartir-les amb altres lectors, no us ho penseu i apunteu-vos al nostre Club de Lectura. Es realitza en format presencial, sempre que sigui possible i virtual si no és així.


Huérfanos de Brooklyn, de Jonathan Lethem

Coberta del llibre Jonathan Lethem. Huérfanos de Brooklyn. Traducción de Cruz Rodríguez Juiz. Barcelona: DeBolsillo, 2004 (21)

"Tengo el síndrome de Tourette". Las palabras salen atropellándose, incontrolables, y las manos no pueden evitar tocar impulsiva y compulsivamente todo lo que tengan cerca. Es el sino de Lionel Essrog, criado en un orfanato y que, junto con sus tres amigos de la infancia, trabaja para un mafiosillo local, Frank Minna, en una agencia ilegal de detectives.

El asesinato de Frank le obligará a sumergirse en la trama, compleja y llena de sombras, de relaciones, amenazas y favores que conforman el Brooklyn que él creía conocer tan bien y donde nadie es lo que parece.

Huérfanos de Brooklyn supera con creces lo que podríamos considerar una novela negra, subvierte el género y le confiere nuevos matices hasta lograr un texto sumamente original.

Deixa un comentari

data:newerPageTitle data:olderPageTitle