La Biblioteca la Bòbila, especialitzada en gènere negre i policíac, va iniciar el seu Club de Lectura de Novel·la Negra el gener de 2000. Enguany, en Manuel López Poy, el coordinador del club, ha triat de nou una acurada selecció de títols.

Si us agrada la novel·la negra i voleu saber més sobre els diferents corrents del gènere, comentar les vostres impressions i poder compartir-les amb altres lectors, no us ho penseu i apunteu-vos al nostre Club de Lectura. Es realitza en format presencial, sempre que sigui possible i virtual si no és així.


Delitos a largo plazo, de Jake Arnott


Jake ArnottDelitos a largo plazo. Prólogo de Rodrigo Fresán; traducción de Fernando Gari Puig. Barcelona: Random House Mondadori, 2009 (Roja & Negra)

Londres, años 60. Música pop, drogas, crimen y libertad sexual. Este es el escenario de la vida de Harry Stark, gángster maniaco depresivo, amante del buen comer, de los trajes hechos a medida y de un buen número de jovencitos serviles. Nadie que conozca a Stark se puede mantener indiferente al aura de violencia contenida que parece impregnar todo lo que hace. No pudo, al menos, ninguno de los cinco personajes que desgranarán su vida. Esta novela es la primera parte de una aclamada trilogía recreación del submundo homosexual del Londres de los años 60.

Deixa un comentari

data:newerPageTitle data:olderPageTitle