La Biblioteca la Bòbila, especialitzada en gènere negre i policíac, va iniciar el seu Club de Lectura de Novel·la Negra el gener de 2000. Enguany, en Manuel López Poy, el coordinador del club, ha triat de nou una acurada selecció de títols.

Si us agrada la novel·la negra i voleu saber més sobre els diferents corrents del gènere, comentar les vostres impressions i poder compartir-les amb altres lectors, no us ho penseu i apunteu-vos al nostre Club de Lectura. Es realitza en format presencial, sempre que sigui possible i virtual si no és així.


La justicia de Selb, de Berhard Schlink i Walter Popp

Coberta del llibre Bernhard Schlink, Walter Popp. La justicia de Selb. Traducción de Ángel Repáraz. Barcelona: Anagrama, 2003 (Panorama de narrativas)

Un grupo industrial farmacéutico ha encargado al detective privado Gerhard Selb, de 68 años, que busque a un pirata informático que pone en jaque el sistema informático de la empresa que dirige su cuñado. A lo largo de la resolución del caso deberá enfrentarse a su propio pasado como joven y resuelto fiscal nazi, y encontrar una solución particular para esclarecer dos asesinatos cuya herramienta ingenua había sido.

En esta espléndida novela, escrita por Bernhard Schlink y Walter Popp, aparece por primera vez el investigador Selb, cuyas siguientes peripecias nos relatará, ya en solitario, el autor de El lector en otras dos novelas.

Deixa un comentari

data:newerPageTitle data:olderPageTitle